Korduma kippuvad küsimused


Kes me oleme?
Oleme justkui vahelüli kliendi ja lennufirma vahel. Lennuhüvitis on riskivaba teenus, mille kaudu saab lennufirmalt lennu hilinemise, tühistamise või ülebroneerimise eest kompensatsiooni nõuda.

Milliste nõuetega Lennuhüvitis tegeleb?
Tegeleme tühistatud, hilinenud ja ülebroneerimise tõttu lennust mahajätmise nõuetega.

Kui suur on Lennuhüvitise teenustasu?
Lennuhüvitise teenustasu on turu soodsaim- 25% vaid võidetud nõudelt. Kui mingil põhjusel nõude menetlemine ebaõnnestub, siis teenustasu ei rakendu.

Kui palju ma saan kompensatsiooni?
Kompensatsiooni suurus sõltub reisi distantsist. Ühe lennu eest saab reisija hüvitist nõuda 250 kuni 600 eurot. Ühe lennu all on siin mõeldud ühe broneeringu all olevat alguspunkti ja lõppsihtpunkti, vahemaandumised siin arvesse ei lähe. Täpne nõude hüvitise suurus sõltub läbitud vahemaast, hilinemise pikkusest ja muudest asjaoludest.

Millal ma saan kompensatsiooni nõuda?
Kui sinu reis algab Euroopa Liidu territooriumilt; Kui sinu reis lõpeb Euroopa Liidu territooriumil ja lendu opereerib EL-i lennufirma.

Mis dokumente on vaja, et Lennuhüvitis saaks minu nõuet menetleda?
Avaldust esitades on meil vaja teada korrektseid lennu- ja reisija(te) andmeid ja lennudokumente.

Kui kaua võtab aega minu nõude menetlemine?
Tavapäraselt võtab nõude menetlemine aega paar tööpäeva, raha kättesaamise periood sõltub ühe nõude keerukusest ja võib aega võtta 1 kuni 6 kuud.

Kes saab kompensatsiooni nõuda?
Hüvitist saab nõuda iga inimene, keda lennutõrge mõjutas. Hüvitise õigus puudub tasuta reisinud reisijal (nt alla 2-aastane laps). Ei ole oluline, kes soetas lennupileti, hüvitis kuulub vaid reisijale.

Kui kaua võin problemaatilise lennu eest kompensatsiooni küsida?
3 aasta jooksul.